Zasoutěžte si s lékárnou Vitalpoint o balíček kosmetické péče pro nejmenší od Weledy.
Monika | 123907 |
28.6.2021 14:38:36
Myslím, že obvykle v případě SŠ "se nedělá nic". Student si v klidu dělá svoje a neočekává, že by ho učitel něco naučil, vzdělává se případně sám nebo si něco externího rozšiřujícího najde ("náš" gympl např. zprostředkovává nabídky na jakési kursy v Aj snad ve všech předmětech, ale zatím jsem to nezkoumala, myslím, že je to fakt až pro starší než můj syn).
Osobně bych vlastnímu "dítěti" (předpokládám, že jde o studenta nad 15 let, ne primána na 8G) doporučila přesně toto (případně mu pomohla hledat), než ho vláčet po nějakých poradnách a dohadovat se školou, co pro něj mají udělat, když je tak chytrý. Kdyby měl individuální plán (v jednomu předmětu?), tak k čemu by to až tak bylo dobré? Jo a třeba synovec, který studoval na SŠ zaměřené na informatiku, a učitelé ho už taky neměli co naučit (spíš to bylo naopak), tak dělal ve škole v podstatě správce sítě (zadarmo). |
Kornel | 159103 |
28.6.2021 14:27:18
Šikovný pán. Hodinu hovořil o tom o čem chtěl hovořit, hřál se na vlně že má posluchače. Sám nic neinvestoval, nenechal druhého promluvit a nezabýval se jeho otázkami. A zinkasoval za to 2000 kč. Opravdu není hloupý.
A souhlasím s tebou s tvoji poslední větou. |
Rigel | 156451 |
28.6.2021 13:55:14
Nevím, před dvěma lety jsem zkusila vyhlášeného odborníka , který se věnuje nadaným dospělým a jejich případným problémům. Hodinu hovořil, nenechal mě promluvit, kromě uvedení jména , stálo to 2000 kč za hod. a jediná věcná rada zněla " najděte si psychiatra ". Doufám tedy, že nadaným dětem je snad věnována lepší péče ( nakonec, je v nich větší potenciál, než v nadaných dospělých s různými problémy ). Přesto mě to překvapilo, u odborníka ( s akademickým vzděláním, nešlo o nějakého amatérského kouče ) . Ale možná tam někam směřuje psychoterapeutická péče - velká poptávka, menší nabídka, zaplatíme velké částky za "skoro nic "
|
Agniezska | 123320 |
28.6.2021 13:47:57
Ano, PPP, pripadne se poradit s nekym, kdo se nadanym detem venuje, v Brne je jedno gymnazium, ktere ma pro nadane specialni program. Mozna je jich vic, ja vim z doslechu o tomto, ze to tam vyborne funguje.
|
K_at | 121378 |
9.2.2021 21:00:21
Buřte, vřele souhlasím. Nicméně třeba SPU bych třeba ponechala jako zásadní info pro práci s žákem. Jinak si myslím, že 1.-3.trida by +- měly mít zhruba stejné výstupy. Ale nejpozději ve 3. By se mělo začít více štěpit na volitelné i praktické předměty. S větší možností individuální podpory. A třeba od 5/6.tridy nabízet třeba i větší odklon k praktickému vyučování, opakování atd. Nebo naopak větší studijní záběr.
|
Buřt | 147593 |
9.2.2021 20:53:13
Ja si myslim, ze by bylo nejlepsi opustit paradigma deti se SPU a deti nadanych a prijmout tezi, ze neexistuje prumerne dite. Ze kazde ma sve vzdelavaci potreby. A resit to na urovni predmetu. Ve skole se tremi paralelkami mit treba tri urovne cestiny a matiky. Bystri a se zajmem o tento predmet chodi na jeho ackovou verzi. Ti, co je to nebere nebo jim to nejde, chodi na ceckovou. A Pepicek muze chodit na ackovou matiku, ale na ceckovou cestinu, a nezije s nalepkou. Mit treba vytvarku ve dvou urovnich - zajima me / nezajima, hudebku taky. Mit vice volitelnaku. Kazde dite nechat vysetrit skolnim psychologem a pomoci mu urcit ty odpovidajici urovne predmetu. Ktere jsou samozrejme pruchozi. Jee, to zni krasne. Odpadlo by podle to nalepkovani nadany/nenadany, odpadl by ten rigidni tridni kolektiv, kazdy by mohl nekde vyniknout - i ten prumerny zak by se mohl citit dobre v te ceckove cestine, kde by byl dobry.
Nikdo totiz neni prumerny, a tim, ze vytvorime sirokou cast zaku se SPU a pak dalsi cast onalepkovanych nadanim, tak tam vznikne ten stred, o jehoz potreby se nikdo nezajima ... |
Ráchel, 3 děti | 76748 |
9.2.2021 20:42:23
Větře, moje máma měla o mně strach, jestli vůbec budu třeba schopná praktickýho života. Kupodivu jsem nedopadla tak děsně
|
libik | 142094 |
9.2.2021 20:15:07
Kyselé hrozny z toho, že jsem nezažila strádání génia nebo strádání nad géniem???
Hmmmm, to je na mě moc těžký |
nordica | 81215 |
9.2.2021 19:59:31
Libík, opět blbé kecy, jako vždy u podobného tématu a navíc z toho hodně čouhají kyselé hrozny, vidˇ. Kdo nezažil, nepochopí a jedovatě mele nesmysly.
|
Yuki 00,03,07 | 49504 |
9.2.2021 18:51:52
libiku, každý se někdy potřebuje začít učit, většina dětí začne v 1. třídě, maximálně ve 3. ale pak je pár takových, který se nikdy učit nemuseli a to ještě ani v 9. no a pak přijde první těžká věc a jsou v háji, jejich schopnosti se nevyužijí a jejich psychika jde do prčic
ale to je fakt stručně a málo výstižně, to je totiž téma na knížky |
Další akce nalezte zde
Další recepty nalezte zde
(C) 1999-2024 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.