Re: sobotní
Vkládám na 4. pokus - zlatá Dáma, dámy...
Manžel dělával pedagogické hodnocení výuky angličtiny, to už je nějaká doba, ale dobře si pamatuju, jak ho to deptalo. On je totiž vynikající pedagog a vždycky se bude snažit najít pozitivní a chválit, ale v jedné škole hodncení: proč má A z angličtiny trojku, když mluví takřka plynně a B má jedničku, ačkoli není schopna blafnout? No A je rošťák, vyrušuje, B je taková příjemná studentka... Cóóó?! Takže o klasifikaci bych pomlčela.
Nevím, čím to je, že se děcka tak málo naučí, možná není snaha jít s dětma dál? Nebo to někteří věčně zapomínají, a tak se to musí pořád opakovat? Moje maminka je v důvhodu a angličtinu má MIZERNOU, přesto ji prakticky na kolenou prosili, aby šla učit do jazykové ZŠ angličtinu, že bude zcela určitě lepší než ta mladé kočky, co tam mají. Naštěstí odmítla, ale já to fakt nechápu. Často ty mladé umí anglicky, ale zase neumí učit...
Odpovědět