5.4.2025 14:18:32 Dari79
Re: Osmileté gymnázium, zhoršený prospěch a přestup zpět na ZŠ
Mimochodem, zrovna teď je doba třídních schůzek, ne?
Co tak si promluvit s třídní, jak tu holčinu (objektivně) ona sama vidí.
Holčina sama nevidí, jak je na tom v porovnání s ostatníma?
(a i kdyby náhodou byla "nejhorší" ze třídy, tak vždycky to někdo musí být... Jde o to, že kdyby z toho testu všichni měli 1 - 2 a ona jediná 5, tak bych se zamýšlela... Ale primárně nad tím - proč? V 6. třídě to přece ještě není "jaderná fyzika", jde spíš o styl - jsou to spíš "pamatovací" předměty nebo ty "myslící"? Učí se povrchně a oni chtějí podrobnosti? Pletou se jí pojmy? Pokud je ve třídě aspoň průměr, nechala bych jí tam, jestli si v hlavě dovede srovnat, že nemusí mít samé jedničky (nebude mít), nemusí se tolik učit, musí se naučit (jinak) učit, musí si zvyknout, co jednotliví učitelé chtějí...)
Odpovědět