28.6.2021 19:26:16 Yuki 00,03,07
Re: Individuální přístup SŠ ke studentovi s nadáním
Aninabe, chodit do vyššího ročníku je fajn, ale je to krátkodobý řešení, oni ti nadaní nepotřebují tolik procvičování, takže výsledek bývá ten, že se sice nenudí ve 4. třídě, ale brzo se bude budit v 6. třídě, a až sám dojde do 8., už mu škola nemá co nabídnout
k tomu se dost často přidá ještě sociální nevyzrálost, prostě dva roky jsou moc, čtvrťák je malý dítě, šesťák je v pubertě, může tam být spousta problémů, taky to dítě může přeskákat během jednoho školního roku dva další ročníky, to je spousta změn kolektivu, problémy s rozvrhem jsou to nejmenší
pokud je na gymplu, je to stejný, oni potřebují nejen vyšší ročník, ale i jiný tempo, jiný typ úkolů, spoustu volnosti a někdy třeba i jinou délku vyučovacích hodin, je to složitější
Odpovědět