No, nečtu to celé, ale u nás má tedy dost zásadní vliv na míru organizovanosti/organizování naše aktuální finanční situace.
A další kruciální faktor jsou děti.
Ve chvíli, kdy se proťaly "malé děti + špatná finanční situace", jsme organizovali brutálně hodně, oba. Koupení dvou párů bačkůrek navíc by pro nás tehdy byl slušný finační zásek a rozpočet na jídlo pro rodinu na 1,5 dne a takové seky jsme si nemohli dovolit, takže jsme organizovali.
Když je stav finační pohoda a buď k tomu ještě za bezdětna, nebo teď s dětmi pomalu poporůstajícími, tak organizování dosti ubývá. Takže to máme teď pořešené sdíleným google kalendářem, kde oba zapisujeme nutné věci (zatím máme pořád dítě, které nemůže být samo, takže je potřeba pokrýt hlídající osobu, tj. pokud je v kalendáři událost jednoho rodiče mimo domov, druhý si na stejný čas nemůže udělat akci mimo domov, nebo to musí řešit a shánět někoho na výpomoc). V google kalendáři máme i na rok dopředu poznamenané věci jako "objednat revizi kotle" a ten, kdo věc zmerčí a zařídí, to tam rovnou napíše. Nějak to funguje celkem v klidu, nemám pocit, že by jeden z nás druhého řídil.
A ad nákupy - bydlíme v řiti, obchod tu není, nákupy nutno plánovat a buď pro ně jet do města, nebo je objednat dovážkou, která k nám zajíždí méně často než po městě, tj. nejdřív druhý den. Takže proto máme jednak doma celkem vysoký stav trvalých zásob, jednak máme na ledničce odtrhávací bloček, kam každý připíše, když zjistí, že něco došlo, a při objednávání nákupu odtrhnem papírek a přepíšem do nákupu. Taky nikdo v tomhle organizaci nevelí.
Jediné, v čem asi teda "velím", bývají destinace víkendových výletů :) To jsem dominantní jak sfiň