20.4.2019 10:53:10 Analfabeta
Re: Třídní důtka
Sovice, to je mi jasný. Já jsem třeba razila názor, že děti vychováváme pro budoucnost, ne pro zítra nebo pozítří, ale pro dalších - co já vím - 30 let )pak už je to teda na nich, že). My ty děti musíme naučit znalosti a dovednosti, aby se ony v těch dalších 30 letech dokázaly uživit. Jenže předávání znalostí a vědomostí se s počítačema a internetem setsakra urychlilo a proměnilo. Dnešnímu dítěti je k prdu znalost Ruchovců a Májovců, že se cosi událo 6. července 1831 nebo co to je láčkovec. Mělo by mít o řadě věcí aspoň tuchu, kam to zařadit a co to asi tak je, ale mělo by umět pracovat s počítačem, internetem, vytvářet prezentace, umět cizí jazyk, nejlépe dva až tři, poznat základy některých sportů i základy manuálních dovedností. To všechno by mu měla dát škola, mnohdy i ve spolupráci s rodiči. Bohužel ale škola dostala nařizenou inkluzi, ministerstvo neposlouchá odborníky z praxe, ale v rámci pseudohumanity radši naslouchá kdejakým ziskovkám, které sice kecají do všeho, ale v životě nikdo z nich před katedrou nestál a každodenní problémy učitele neřešil. Akorát žvaní o tom, že by se to mělo dělat a jak, ale JAK se to skutečně má dělat, o tom nemají ani šajnu. Mněse to prostě vidí tak, že celá slavná inkluze bude posledním hřebíčkem do rakve rozumného školství, pak už nás čeká jen sešup někam do buše v centrální Africe.
Odpovědět