3.5.2018 16:22:39 Piggy
Úroveň mezi základkami v 5. a 7.třídě
Taková reakce na obsah cermatovských přijímaček na víceletá gymnázia.
Např. v čj naši pátáci skoro nebrali skladební dvojice natož druhy podmětu a přísudků. Ani lingvistické pojmy, či řazení vět do článků... Naopak jedna známá se synem říkala, že to brali na Zš, také na kurzech. Ale moje dcera tvrdila, že na kurzech probírali hlavně slovní druhy a nic moc jiného... a ve škole také ne...
Podobně i s matikou, hlavně porozumění zadání slovních úloh a procvičování..
Sama jsem si zkusila jeden test páťáků a stalo se mi, že jsem zadání u jednoho příkladu nerozuměla vůbec, tak ho ani nemohla počítat....
Na gympl se tedy nedostala...
Kolegyně si stěžovala u syna ze 7.třídy, že v testech měli příklad související s výpočtem objemu válce, nespočítal ho, protože neznal objem válce ani to pí, že to prý ještě v 7. třídě! nebrali! Nechtěla tomu věřit, ale na schůzkách se to provalilo, ano, nebrali to opravdu..
Jak to je na základkách vašich dětí??
Jsou opravdu takové rozdíly mezi nimi, vždyť ty osnovy by měly být rámcově stejně, ale asi je to čím dál víc volně, jak to vidím.
Odpovědět