Re: Začínám být zoufalá z dovedností a znalostí dnešních dětí
Doslova ne, ale začalo to takto:
"8.11.2017 18:21:12 Monty anemon, takže podle tebe třeba dítě, co mu jde a baví ho matika/fyzika/angličtina nemá co chodit na gympl, když ho neuvádí v nadšení určování větných členů v češtině? "
pokračovalo takto: "8.11.2017 18:53:19 Slupka Monty, nemusí ho uvádět v nadšení, úplně stačí, když je schopno a ochotno se to naučit. Chce to přesně ten mix, který je potřeba obecně pro pohodové studium na gymplu (VŠEOBECNĚ vzdělávací škola) - nadprůměrnou inteligenci - přijetí faktu, že je potřeba umět i to, co mě nezajímá a nebaví - buď to pobrat přímo při výuce nebo si na to sednout doma."
a končilo takto: "8.11.2017 18:56:05 Monty Slupko, nadprůměrně inteligentní člověk má ovšem dost často problém přinutit se učit něco, co je k ničemu. Právě proto, že to díky své inteligenci chápe. Myslím, že jak pro život, tak pro studium je praktičtější mít inteligenci průměrnou nebo jen lehce nadprůměrnou. "
Což tedy zkracuji na "neuvádí ho v nadšení větný rozbor, protože je nadprůměrně inteligentní".
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.