Re: Domácí škola v ČR jako líheň terorismu?
Susu, nemám sílu číst celou diskuzi, ale na tvé ,,prapranázory,, fakt musím reagovat.
Soutěžení, kdo dřív řekne výsledek příkladu na násobilku, je stupidní dnes a bylo stupidní i v dobách mého mládí. Děti, které mají navrčenou násobilku již soutěžit nepotřebují a ti, kterým nejde, ze soutěže vypadávají mezi prvními, takže neprocvičí vůbec nic.
Učitel předem ví, jak tahle pitomá soutěž dopadne, takže o co tady vlastně jde?
Další zhovadilostí je čtení na rychlost, které vůbec nevypovídá nic o porozumění psaného textu.
Píšeš, že ti přijde škoda, nedopřát soutěžení těm, které to baví? A proč je to asi baví, co myslíš? Asi proto, že to umí, že? Ale v tom případě už není nutné porážet stále ty samé spolužáky a opakovat do zblbnutí něco, co mi jde i o půlnoci se zavřenýma očima.
Chce soutěžit někdo, koho to nebaví? Baví soutěžení někoho, komu to nejde? Naučí neustálé prohry a vyřazování na začátku soutěže někoho násobilku? Nikoliv.
Proč se tedy soutěží?
Odpovědět