6.1.2015 6:29:39 Evžíček
Re: Integrace dětí s PAS
Syn nemá PAS, ale má expresivní vývojovou dysfázii v hodné závažné formě. Problémy se soustředěním a pozorností měl zejména v první třídě hodně velké. Je integrovaný na normální základce. Jak někdo psal, je to celé o učitelce. Syn na radu psycholožky nemá PA, ale je ve ťrǐdě pro jiné dítě a synovi hlavně první rok hodně pomáhala, teď už minimálně.
Paní učitelka netrvala na sezení v lavici- byl unavený, šel se válet na koberec. Po druhé vyučovací hodině respektovala pomalejší tempo a únavu. Místo hudebky si dodělal čtení nebo psaní. Teď je ve třetí a všechno se pomalu rovná, zůstala mu jen Agramatická mluva a závažná dysortografie. Za moji osobu ideální situace ve škole, teď po prázdninách se syn už vyloženě těšil do školy.
Odpovědět