25.11.2012 12:28:23 Minie1
Waldorfská škola - individuální přístup k dítěti s vývojovou dysfázii
Podotýkám, pravděpodobně se bude jednat až o příští rok, zřejmě půjde až na odklad, takže se tu dysfázii povede snad ještě víc vykompenzovat, ale kdyby to ještě nebylo ono, zvažuju i waldorfskou školu, doufám že by tam měli individuálnější přístup, než na klasické základce, což je víc fabrika na vzdělání, nejsme velké město, takže tady ani asi asistenti, individuální vzdělávací plány moc nehrozí. Takže doufám, že to nebude třeba,ale přece jen bych něco jemnějšího a ohleduplnějšího na dítě, které bude mít případně potíže třeba při začátcích čtení.
Jednak doufám v tu waldorfskou pedagogiku - je vstřícná k takovýmto dětem? a za druhé waldorfská škola je tady jedna z mála, která má ve třídě malý počet dětí, což by bylo výrazné plus.
Samozřejmě, že záleží na konkrétní učitelce.
Ale mají tam angličtinu od první třídy, což mě zase odrazuje.
Máte někdo zkušenosti s waldorfskou pedagogikou obecně a s dítětem s dysfázií na takovéto škole? Pracují nějak individuálně s nimi, případně jsou vstřícní i k individuálním vzdělávacím plánům apod. pokud by byl třeba.
A jak moc tam drtí tu angličtinu, zvládá jí dítě s dysfázií?
Na vysvětlenou uvádím, že speciální školy u nás nejsou a klasické základky jsou sice ne špatné, ale ne příliš připravené na specifické děti molochy, kde je většinou minimálně třicet dětí ve třídě.
Odpovědět