Dyslálie a klasická vs logopedická ZŠ
Prosím o vaši názoru. Dcera má podle logopedky lehkou dyslalii, hlavně má problémy v diferenciaci sykavek, měkčení a s tvorbou věty a předložkové vazby. Vše to má naučeno od nás (jsme neslyšící rodiče, my sice odezíráme, ale někdy vyslovujeme i věty špatně. Slovní zásoby podle věku má zralé, výslovnost má dobré včetně R. Jinak básníčky si pamatuje snadno, je chytrá a šikovná. Chodí do klasické školky a teď jí momentálně čekají 2 zápisy do školy-jedna do klasické ZŠ a druhá do logopedické ZŠ. Podle logopedky a foniatrii jí bylo nejlepší zařadit do klasické ZŠ, kde jsou žáci s dobré řeči a jí by to pomohla poslouchat tvorbu vět od dětí i od učitelky a logopedka předpokládá, že v době, kdy začne číst se řeč zlepší. Na logopedické ZŠ v první třídě děti mluví mizerně a dcera bude poslouchat ty jejich řeči. Ve čtvrtek jdeme ještě na PPP, kdyby psycholožka doporučuje jak říkaly logopedka a foniatrička, tak už to bude na nás do které školy mám rozhodnout. Tak co si myslíte vy o mé dceři mezi logo a klasické ZŠ? Myslíte, že by fakt dceři pomohla ta klasická ZŠ?? Já pořád nevím
Odpovědět