Jarka Jarka |
|
(22.4.2022 14:14:26) Všechny zdravím. Je tu několik témat, ale tohle jsem tu nenašla. Jak to bylo s obtížností testů v porovnání s předchozími a máte pocit, že bude na výsledcích znát zkrácený čas a to, že děti chodily do školy a na přípravu jim třeba tolik času nezbylo?
|
Monika |
|
(22.4.2022 14:25:29) Ten smajlík na konci tam měl být? Že jako jsi naštvaná, že děti neměly čas na přípravu na zkoušky, protože musely chodit do školy??? A jinak tedy nerozumím, k čemu je dobré porovnávat, jestli letošní přijímačky byly těžší nebo lehčí než loňské (případně jestli byl stejný, ale děti víc nebo míň připravené), to je přeci naprosto jedno, každý ročník má prostě "svůj závod", ne?
|
Buřt |
|
(22.4.2022 14:29:02) Můj pocit je, že byly spíš o kousínek snazší, ale jak píše Monika, je to jedno, hlavně je to stejné pro všechny.
Ano, to zkrácení času tipuju, že nějaký vliv mít bude, když se podívám na "školy svého zájmu", tak výsledky z let 2021 a 2020 jsou lepší než z let 2019, 2018.
|
Jarka Jarka |
|
(22.4.2022 14:36:56) Ano, přesně na to jsem se také koukala - porovnání těch předchozích let a těch dvou covidových a na našich školách to vychází také tak. Zajímá mě především, jak je vnímaná ta obtížnost testů. Co jsem tak vydedukovala, tak čeština byla z obou testů lehčí průměr, matematika obtížnější průměr, první den lehčí a druhý těžší.
|
|
Okolík |
|
(22.4.2022 16:29:45) Jaké zkrácení času? Ten zůstal prodloužený od r. 2020, přes 2021, i letos 2022 a možná navždy?
|
Jarka Jarka |
|
(22.4.2022 16:34:54) Letos už byl čas vrácený na standard do 2019. Tedy zpět na 60 minut na ČJ a 70 minut na matiku.
|
|
|
|
Jarka Jarka |
|
(22.4.2022 14:37:58) Nemusíš na mě útočit, normální otázka, na kterou bych ráda znala názor těch, kterých se to týká stejně jako mě. A ten smajlík tam být neměl.
|
|
|
L+ 2m |
|
(22.4.2022 15:03:25) Jarko, podle dcery byla cestina lehci nez obvykle v oba dny. Matika podle ni tezsi nez obvykle, ale druhy den se ji zdala trochu lepsi, stihla i geometrii. Prvni den nestihla. Tak uvidime, ted musime cekat. A tvemu diteti se to jevi jak?
|
Jarka Jarka |
|
(22.4.2022 15:32:19) Tak to máme trošku jinak, čeština se jí zdála celkem v pohodě, to je stejná. Matika se jí zdála o poznání lehčí první den ) asi jí zrovna sedly úlohy.
|
|
|
Girili |
|
(22.4.2022 15:54:11) O jakém zkráceném čase je tu řeč? Co bylo jinak než v předchozích letech?
|
Marko + 2 |
|
(22.4.2022 16:05:20) Girili, kvůli covidu byl čas na přijímačky loni a předloni o 10 minut prodloužený.
|
Jarka Jarka |
|
(22.4.2022 16:36:01) Bylo to přesněji o 10 minut více na češtinu a 15 minut více na matematiku.
|
|
|
|
L+ 2m |
|
(22.4.2022 15:59:33) Jeste pridam takove porovnani. Jedno dite delalo PZ vloni, druhe 2020 a treti ted. Vubec nejhorsi situace byla v r. 2020. Skola nejela vubec, z pripravneho kurzu odchodila 2 lekce, pak bylo zruseno. Soupalo se s terminem PZ (nejistota), na posledni chvili pridan cas (co s tim casem navic budu delat, kdyz uz to umim napsat v danem limitu), PCR - budu negativni ? (strach). Mam alergii, kycham - nevyhodi me od testu? No a jeden termin - to byla nejvetsi podpasovka. Lonsky rok to bylo lepsi, dalo se chodit na pripravne kurzy online, nas nechodil, nedokazal uz koukat do monitoru. Opet saskarny s PCR, alespon byly dva terminy. To bylo pro prijeti ditka stezejni. On nedava respiratory, zvraci a omdleva. U druheho terminu skvely ucitel, mohl si sednout pod otevrene okno, sundat resp. i jit se behem testu oplachnout studenou vodou. To mu zajistili dvacet bodu oproti prvnimu terminu. To by se nedostal. No a letos to bylo vlastne vsechno na pohodu, nemusely byt nahubky, testy, odpadl tenhle provozni stres.
|
Jarka Jarka |
|
(22.4.2022 16:40:09) Vůbec si nechci představovat ty přijímačky 2020, kdyby je dělala moje dcera. Vlastně i ten 2021. Měla jsem děti na domácí výuce, protože dcera nedávala respirátory, zvládla jen nano roušky, takže jsme pokračovali v domácí škole i celé první pololetí letošního roku. Jak u dcery, která dělala právě zkoušky na gympl letos, tak u syna v první třídě.
Ale klobouk dolů před tebou, navíc tři roky za sebou a v takových podmínkách
|
L+ 2m |
|
(22.4.2022 17:23:31) Kdepak, ja nic nepsala Proste to tak vyslo, ze je to za sebou. U te nejmladsi, by me, nebyt covidu 8G nenapadlo. Jenze kdyz jsem videla, jak muze vyuka na ZS NEfungovat, jak muze skola vyuku ignorovat, tak jsme situaci prehodnotili.
|
|
|
|
Klaudie Novakova |
|
(22.4.2022 16:57:33) Subjektivní hodnocení dcery: Čeština patřila spíš k lehčím, druhý test lehce lehčí než první ( u obou očekává nad 45b, u prvního možná plný počet, pocitově,nekontrolovala si to), první test z matematiky byl prý spíš z těch těžších (to potvrzuje i dceřin ucitel matematiky),resp. by ani nebyl tak těžký,jako spíš časově náročnější. druhý byl tak středně těžký. U prvního očekává cca 42b,u druhého snad 48b. Loňské testy z matiky dávala oba nad 45b v kratším časovém limitu než byl vloni (matematiku trénovala vždy na čas 70min). Myslím,žena objektivní porovnání si musíme počkat ( i když o objektivitě asi nemůže být úplně řeč, každý rok byl specifický, letošní velká výhoda bylo psaní bez roušek, nicméně,co se docházky týče, letošní první pololetí u nás tedy žádná sláva, časté karantény u uzavření školy ve výuky,vše se měnilo že dne na den,za online byla dcera naopak vděčná,díky němu vždy získala více času na pripravu.Covid ve třídě řádil taky do poslední chvíle, takže též to nebylo bez nervů aby to nechytla a nešla do izolace. Osobně jako nejhorší vnímám r.2020,ten jeden termín musel být náročný na psychiku).
|
|
Kopřiva Dvoudomá |
|
(23.4.2022 8:49:31) SLečna hodnotila češtinu jako poměrně lehkou, matiku první den maličko lehčí než druhý den, ale docela obtížnou.
Obojí měla hotové před časovým limitem, ale to nic neznamená, neboť pracuje velmi rychle a velmi nepřesně
|
|
|