Přidat odpověď
Subjektivní hodnocení dcery: Čeština patřila spíš k lehčím, druhý test lehce lehčí než první ( u obou očekává nad 45b, u prvního možná plný počet, pocitově,nekontrolovala si to), první test z matematiky byl prý spíš z těch těžších (to potvrzuje i dceřin ucitel matematiky),resp. by ani nebyl tak těžký,jako spíš časově náročnější. druhý byl tak středně těžký. U prvního očekává cca 42b,u druhého snad 48b. Loňské testy z matiky dávala oba nad 45b v kratším časovém limitu než byl vloni (matematiku trénovala vždy na čas 70min). Myslím,žena objektivní porovnání si musíme počkat ( i když o objektivitě asi nemůže být úplně řeč, každý rok byl specifický, letošní velká výhoda bylo psaní bez roušek, nicméně,co se docházky týče, letošní první pololetí u nás tedy žádná sláva, časté karantény u uzavření školy ve výuky,vše se měnilo že dne na den,za online byla dcera naopak vděčná,díky němu vždy získala více času na pripravu.Covid ve třídě řádil taky do poslední chvíle, takže též to nebylo bez nervů aby to nechytla a nešla do izolace. Osobně jako nejhorší vnímám r.2020,ten jeden termín musel být náročný na psychiku).
Předchozí