Martina, 2 kluci |
|
(20.5.2021 19:01:25) Já pomáhala devatakum s přípravou na přijímačky loni. Většina dopadla o hodně líp, než by čekali a než je obvyklé. Dali jsme společně řeč, proč se to asi stalo. Oni tvrdili, že měli spoustu času, protože se: 1. nesprtali zeměpis, dějepis a podobné do prezenční školy, 2. neměli ty hromady kroužků hudby, atletiky,..., takže kdo chtěl, připravil se na přijímačky tak, jak se mu za běžného života ani nesnilo. I v průběhu přípravy online bylo vidět, jak se tím baví, zkoumají různá řešení, obhajují je před ostatními...byla jsem děsně spokojená, protože v běžné škole po vyučování na kroužku přípravy k přijímačky bývali unavení, otrávený, spechali domu, na kroužky,...
|
..mira.. |
|
(20.5.2021 21:21:59) No, když to budeme brát takhle, tak ano: zbavíme-li děti "zbytečných" žroutů času jako koníčky, sport, kamarádi, kultura, cestování, leckdy i rodina, budou mít lepší výsledky u přijímaček. Beru. Jestli je to ok, nebo ne, nehodnotím. Zbytečnosti typu dějepis a zeměpis, no, radši taky nehodnotím. Jen bych ráda podotkla, že na mé škole, myslím tedy VŠ, takže je to trochu jiné, se říkalo, že dostat se na školu je jen první schod. Důležitý, bez něj by zo samozřejmě nešlo, ale pořád je jen první a čeká nás ještě celé schodiště tak těžkých schodů. Hodnotila bych až po posledním schodu, a tady si nejsem jistá, že se absence zeměpisu, koníčků, sportu atp. opravdu projeví do budoucna pozitivně, třeba jo, ale netroufala bych si to říct pár dní po přijímačkách.
|
Martina, 2 kluci |
|
(20.5.2021 21:58:43) Miro, zbytečnost daných věcí sis dodala sama, já to nijak nehodnotila, jen jsem shrnula debatu s dětmi. Hru vidím/čtu/slyším mezi řádky a odvozuju svoje závěry hrát neumím.
|
..mira.. |
|
(21.5.2021 7:30:49) Martino, přeformuluji svůj předchozí příspěvek:
No, když to budeme brát takhle, tak ano: zbavíme-li děti žroutů času jako koníčky, sport, kamarádi, kultura, cestování, leckdy i rodina, budou mít lepší výsledky u přijímaček. Beru. Jestli je to ok, nebo ne, nehodnotím. Že se nemusí cituji "šprtat dějepis a zeměpis do prezenční školy", no, radši taky nehodnotím. Jen bych ráda podotkla, že na mé škole, myslím tedy VŠ, takže je to trochu jiné, se říkalo, že dostat se na školu je jen první schod. Důležitý, bez něj by zo samozřejmě nešlo, ale pořád je jen první a čeká nás ještě celé schodiště tak těžkých schodů. Hodnotila bych až po posledním schodu, a tady si nejsem jistá, že se absence zeměpisu, koníčků, sportu atp. opravdu projeví do budoucna pozitivně, třeba jo, ale netroufala bych si to říct pár dní po přijímačkách.
Je to takhle lepší?
|
K_at |
|
(21.5.2021 8:01:20) Miro, pokud jsem to dobře pochopila, tak Martina pouze citovala své žáky - tedy jejich názor, že je "nezdržovaly" jiné předměty a kroužky atd. Ale třeba jsem to špatně pochopila já.
|
..mira.. |
|
(21.5.2021 8:14:14) Kat, ale to na tom, co píšu, nic nemění, jestli to tvrdí deváťáci, učitelky, rodiče, družinářky nebo kdokoli jiný. Ta formulace je strašidelná, ať ji pronesl kdokoli a chvála distanční výuky jen podle přijímaček před dokončením docházky na té škole je chvála dne před večerem, myslím si. Uvidí se teprve, co bude dál. A třeba se pletu, třeba se to fakt osvědčí v budoucnu. To se ale teprve uvidí.
|
L+ 2m |
|
(21.5.2021 8:33:08) Miro, tema bylo asi pojmenovane v nadsazce, ne? Jinak souhlasim, ze se jeste uvidi a rozdily budou propastne. Ja napr.svemu diteti platim celou devatou a pul osme tridy soukromou anglictinu a nemcinu. Protoze na ZS na to se.ou a vim, ze v zari na gymplu by byl v haji.
|
..mira.. |
|
(21.5.2021 9:43:53) Nereagovala jsem na nadpis, ale na jeden příspěvek a jeho obsah.
|
libik |
|
(21.5.2021 11:19:48) Miro, ale ten byl taky vtipný a veselý
|
..mira.. |
|
(21.5.2021 12:33:22) Každý má jiný smysl pro humor, někdo rád černý, někdo ho nesnáší, někdo rád vtipkuje o smrti, někoho se to dotýká atd. Já tam vtip nevidím, ale to neznamená, že to nemůže být vtipné pro nekoho jiného.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|