kachna_ |
|
(20.9.2016 7:08:37) 17. 8. jsem nahlásila přes web reklamaci. Když se mi technik neozval, po týdnu (26., to také můžu doložit) jsem se připomínala a pak přijel myslím 30.8, kouknul na myčku a řekl, že musí objednat čerpadlo. To bohužel nemám písemně, nenapadlo mě to požadovat, protože nic neodvezl, neopravoval. Od té doby se nic neděje. Reklamace je tedy zjevně oprávněná, a mně jde o to, od kdy běží firmě ta 30denní doba k reklamaci? Dnem, kdy jsem nahlásila reklamaci nebo dnem, kdy se technik uráčil dorazit? Vzhledem k přístupu servisu bych totiž s klidným svědomím požadovala vrácení peněz, ale nikde jsem nenašla právě kterým dnem začíná běžet reklamační lhůta.
|
Žžena |
|
(20.9.2016 8:33:07) 30 denní lhůta běží od dne následujícího po uplatnění reklamace, tj. ode dne, kdy jsi jim ji poslala. Máš na to nějakej doklad? Mail nebo tak?
|
kachna_ |
|
(20.9.2016 10:16:43) díky moc za ujištění
|
|
|
kachna_ |
|
(20.9.2016 10:43:23) Omlouvám se, že se ptám jak idiot, ale odstoupení od smlouvy uplatňuju u toho servisu, když jsem vadu hlásila tam, že jo?
|
Žžena |
|
(20.9.2016 11:07:40) Jakýho servisu? Odstupuješ od smlouvy i reklamuješ tam, kde jsi výrobek koupila.
|
kachna_ |
|
(20.9.2016 11:22:39) jako že vezmu myčku a odvezu jí do e-shopu? Ale jo, koukám na to, odstupuju vůči e-shopu. No to mě teda mrzí, páč ten e-shop mám ráda
|
|
|
Sookie |
|
(20.9.2016 11:07:53) Ne, tam kde jsi to koupila. Měli jsme to podobné, akorát u pračky. Taky Indesit. Volali jsme prodejci (eshop), pak přímo na Indesit, tam si to zapsali a poslali technika z další firmy. Celkem v tom byli teda tři firmy, paráda. Pračka opravit nešla, na konci reklamační lhůty nás kontaktoval technik, domluvil se odvoz (čtvrtá firma), ti nám při odvozu dali papír, a odstupovali jsme od smlouvy u původního prodejce (eshop). Dokonalá blbárna a byli jsme měsíc a půl bez pračky
|
|
|
|