peps |
|
(7.7.2015 15:36:10) Nikdy jsem nezažila, neřešila, uvítám proto vaše rady a zkušenosti.
Dcera si přála obarvit vlasy. Pův. barvu má špinavě blond. Asi před rokem a půl měla melír, chytl krásné, nic žlutého. Na podzim si nechala udělat něco jako ombré, cca 30cm svoji barvu, dalších 20cm světlejší. Opět zádný problém.
Dnes jsem ji tedy vzala do kadeřnictví, její přání bylo mít jednolitou, světlou blond. Výsledek je dvoubarevný žluto oranžový hnus. Když jsem na to nevěřícně zírala, kadeřnice mi sdělila, že to líp nešlo. Na moji poznámku, že toto je třetí barvení v životě a vždycky to šlo a že ani mně nikdy nikdo nic podobného na hlavě nevyrobil, mi nabídla 30% slevu. Kývla jsem na to a zoufale přemýšlela, kdy, jak a kde to necháme spravit. U pokladny mi namarkovala plnou cenu, asi 1200kč. Na můj dotaz kde je ta sleva řekla, že zapomněla a už to nmůže vystornovat, protože to neumí. Řekla jsem, že je to její problém, ať si poradí. Zavolala tedy do Prahy na ústředí a nechala si poradít, jak se dělá storno. Koukkám na druhou účtenku a vidím slevu 10%. když jsem připomněla, že mluvila o 30%, milá kadeřnice ve věku mých starších dětí mi sdělila, že mi taky nemusí dát žádnou slevu. Odpovědná vedoucí má dovolenou.
Jaký byl podle vás správný způsob řešení situace?
|
Chloé |
|
(7.7.2015 16:11:38) Reseni situace je, ze by to meli predelat. Kolegyne nedavno, taky ji kadernice zkazila barvu. Hned to jina kadernice vzala do parady a predelala. Platila normalne (tedy 1x :)), ale odchazela s barvou, jakou si prala.
|
peps |
|
(7.7.2015 16:41:21) Chloé, když já si nebyla jistá, jestli se dá hned po nepovedeném zesvětlování zesvětlovat podruhé, už tak dostaly vlasy zabrat. Hlavou mi běželo, že teď to chvíli dcera přežije a za pár týdnů to necháme spravit, až si vlasy odpočinou. Ale ta sebevědomá reakce mě dostala.
|
Chloé |
|
(7.7.2015 16:43:22) Oni by meli vedet, co lze, nelze, nebo navrhnout nejake jine reseni, trebas trochu tmavsi odstin, co ja vim. Stat se to muze, ale ze Vas takhle v podstate vyfakujou (sorry za vyraz), to je des.
|
peps |
|
(7.7.2015 16:48:44) Chloe, ale já bych jí asi ani nevěřila, kdyby mi řekla, že to jde hned bez rizika barvit znovu. Kromě ní tam byla ještě ta druhá mladinká kadeřnice, která mi doďelávala melíry a mám to dobré. Ale ta se tvářila, jako že tam vůbec není...
|
|
|
|
|
libik |
|
(7.7.2015 16:12:04) Nebylo by jednodušší zvyknout si? Já jsem největší paniku měla měla z barvy, kterou mi všichni chválili, až jsem ji přijala za svou a už přes 2 roky ji opakuji.
je léto, vlasy dostávaj zabrat, za 14 dní bude po problému.
|
Marika Letní |
|
(7.7.2015 16:16:19) Nevím proč by si měla zvyknout na dvoubarevnou mrkvovou hlavu za kterou zaplatila přes 1000 Kč
|
libik |
|
(7.7.2015 16:21:24) Protože je to nejjednodušší a stejně jde o subjektivní pocit, nikomu a ničemu ta jiná barva než si představovaly, nepřekáží.
Proč si kazit život..
|
Marika Letní |
|
(7.7.2015 16:24:19) Ano, je jednodušší si nechat nas... na hlavu (obrazně a tady téměř doslova), vypadat jak blázen, zaplatit za to litr, nechat si líbit chování mladé neschopné holky. Pokud tohle někomu přináší klid, tak to pak jo.
|
|
peps |
|
(7.7.2015 16:36:23) Libiku, do jisté míry je hodnocení účesu subjektivní, můžeme polemizovat o odstínu, neb každý vnímá barvy jinak, ale že má hlavu dvoubarevnou prostě subjektivní není a oranžová bude za 14 dnů spíš horší než lepší.
|
Chloé |
|
(7.7.2015 16:40:09) Ja to psala. Meli to predelat zadara, hned na miste, jina kadernice. Zadna sleva, to at si strcej nekam.
|
|
|
|
|
|
Marika Letní |
|
(7.7.2015 16:21:14) Já jsem jednou reklamovala. Junior kadeřnice (nikoliv řetězci, ale v renomovaném kadeřnictví) nějak nepochopila co chci. Místo tmavých melírů udělala světlé. Přitom já chtěla tmavé, protože jsem chtěla ztmavit už moc prosvětlené vlasy. Jednoduše jsem už byla moc blond a chtěla zpět víc původní barvy. Výseledek byl opačný, ještě víc blond. A navíc to chytlo do zrz, prostě to neuměla. Tak mi to předělala zkušenější, za stejné peníze. Jen jsem se bála, že to několikeré barvení moje vlasy nepřežijí.
A jednou jsem viděla paní, co přišla zpět druhý den a reklamovala špatně ostříhané vlasy, taky opravily, zdarma.
Na místě zakladatelky bych neplatila. Kdyby mi místo omlouvání kadeřnice řekla, že mi taky slevu nemusí dát, na to bych opáčila, že jí taky nemusím zaplatit a měla bych se k odchodu.
|
Winky | •
|
(7.7.2015 21:23:46) Přesně, taky bych apriori bugr dělat nechtěla a snažila se dohodnout, ale kdyby na mě vyrukovala s tím "taky vám žádnou slevu nemusím dát", moje první reakce by byla, že jí teda taky zaplatit nemusím, protože TOHLE jsem si neobjednala, dvoubarevná hlava součástí objednávky rozhodně nebyla. A pak by se vidělo, zda by byla k dispozici vedoucí či její zástupkyně, nebo by teda zmírnila ta dotyčná pracovnice svoje vystupování. Kdyby nechtěla, dala bych jí tam půlku peněz a šla bych. Plus už nikdy více nevkročila. Nafotit hlavu hned v salonu (Aby bylo patrné že to bylo tam) je supr nápad.
|
|
|
Kafe |
|
(7.7.2015 16:32:52) Bych to nezaplatila. Buď ti dá slevu 30%, nebo jí to neplať.
|
|
Ropucha + 2 |
|
(7.7.2015 16:33:29) Předesílám, že vůbec nevím, jak bych se zachovala na místě, protože zaskočena situací kolikrát správné řešení nevidím a vidím ho až z odstupu. Tvou situaci vidím z odstupu s chladnou hlavou tak, že jsi měla slušně, ovšem pevně trvat na tom, že tento výsledek nezaplatíš a chceš objednat na jiný termín, kdy to dceři opraví a pak teprve mohou účtovat. V případě cukání kadeřnice vyfotit dceřinu hlavu se salónem i slečnou kadeřnicí, poslat foto na ústředí firmy a reklamovat službu přímo tam. Tolik teorie, v praxi bych možná mlčela jako ryba a hledala jiný salón a dobrou kadeřnici, která nám to za další tisíc korun spraví
|
peps |
|
(7.7.2015 16:45:13) Anett, mám to podobně. Kdyby šlo o mne, asi bych byla tvrdší, ale dcera už měla na krajíčku. Nešťastná z vlasů a ještě trapné handrkování. Do toho se tam připletli dva další zákazníci, zírali na dceru, ta mě tahala ať už radši jdeme...
|
|
|
Merylin5 |
|
(7.7.2015 16:45:15) Neporadím, já vždycky, když s výsledkem kadeřnice nejsem spokojená, to beru jako svůj blbý nápad a špatný výběr salonu - víckrát tam nejdu, ale nějak v momentě reagovat, na to jsem se nikdy nevzmohla.
|
peps |
|
(7.7.2015 16:51:33) Medvědice, taky jsem někdy odcházela a nebylo to třeba úplně super, třeba blbě vyfoukané, ale nikdy nic tak zásadního. Proto se ptám, jak se to řeší správně. Boty reklamovat umím, ale tady jsem prosté zaváhala.
|
|
Ropucha + 2 |
|
(7.7.2015 16:57:37) Medvědice, já jsem kdysi ještě před revolucí byla v kadeřnictví v jednom docela drahém hotelu a úplně mě tam fascinovala dáma, která češtinou se silným přízvukem (evidentně tedy žila v zahraničí) na výsledný výtvor kadeřnice zamračeně opáčila: "To budu vypadat takhle?" Kadeřnice byla zaskočená, ptala se, zda se účes paní nelíbí, a ona suverénně: "No moc ne, tady je to příliš takové a támhle zase takové, chtěla bych spíš takhle ..." a kadeřnici zkrátka slušně, leč suverénně zdirigovala, aby jí účes předělala. Takový sebevědomý zákaznický přístup jsem tehdy zažila poprvé a stal se mi vzorem, ovšem po pětadvaceti letech stále ne zcela dostiženým
|
Kafe |
|
(7.7.2015 17:01:26) Účes také reklamovat neumím, protože když už jsem do kadeřnictví někdy přišla, tak s tím, ať mi něco vytvoří. Jasnou představu jsem neměla a to se pak špatně reklamuje, když přesně nedefinuju, co vlastně chci. Raději už nikam nechodím a stříhám se sama/s manželem.
|
Merylin5 |
|
(7.7.2015 17:14:48) Já taky, necítím se kompetentní říkat tady to udělejte takhle a tohle chci jinak, když sama nevím, co vlastně chtít, aby to bylo dobré.
U mě ty nepovedený byly barvy - jenže to chce zkušenýho kadeřníka, téměř mága, aby odhadl, jak co dlouho nechat na jaký vlas, jak co bude reagovat na typ vlasů..jednou jsem si nechala udělat světlý melír a vypadala jsem příšerně, jenže když si dá tmavovláska s výrazným obočím dá udělat světlý melír, tak jak to asi může dopadnout..nevím, jak moc to byla chyba kadeřníka (ano, byl nezkušený, u zkušenějšího by to pravděpodobně dopadlo o stupeň lépe), nebo můj nevhodný nápad..
Ale to se netýká zakladatelky.
|
Marika Letní |
|
(7.7.2015 21:22:23) Medvědice můžu tě ujistit, že i tmavovláska s tmavým obočím může se světlými melíry vypadat dobře, ale musí to dělat někdo, kdo to umí a má vkus. Nelze ale udělat pruhovanou hlavu, chce to probarvovat a pak stáhnout přelivem celou hlavu a podobné věci. Před x lety jsem to nosila a vypadalo to dobře, ovšem dělali to vždy v dobrých salonech. Vlasy mi ztmavovali i zesvětlovali, různé střihy. Jen jednou jsem natrefila na slečnu, co to nezvládla podle mých představ, jak jsem psala, tak jsem to nechala opravit. Jo a jednou někde jinde mi "umělkyně" vyfoukala hlavu, že jsem vypadala jak pani radová s vodovou, takové ty kudrliny, ala Saskia Burešová. Přitom viděla jak jsem přišla, že vlasy byly dorovna, tak jsem ji to nechala přefoukat a vyžehlit. Nepůjdu domů jak cvok.
|
|
|
|
|
|
7kraska | •
|
(7.7.2015 16:57:08) udelala bych bugr na jejich ustredi, ktere bych si nasla na netu
jednou jsem delala bugr az v Holandsku, ze kamaradce prodali predrazene saty, ktere na visacce mely jinou cenu - a to to litalo
|
7kraska | •
|
(7.7.2015 16:57:59) ale sama resim blby uces tim, ze tam proste prestanu chodit
|
|
anemon |
|
(8.7.2015 10:19:39) Mamka poslala stížnost na montážní firmu do IKEA v Čechách i do Švédska, to bylo vlnobití.
|
|
|
propiska |
|
(7.7.2015 17:02:34) tak jsem něco našla http://magazinspotrebitele.cz/reklamace-kadernickych-sluzeb-radeji-mit-dobreho-kadernika-29-7-2012/
|
Inaaa |
|
(7.7.2015 22:18:23) Už jsem to často slyšela zdůrazňovat, že se to reklamuje jako jakákoli jiná sluzba
|
|
peps |
|
(7.7.2015 22:22:51) No, to tedy moc pozitivně nevypadá. Z toho článku v podstatě vyplývá, že reklamovat lze jen obtížně :-(
|
propiska |
|
(8.7.2015 15:08:08) Já bych to nevzdávala. V tu chvíli bych na tom byla stejně,navíc s dcerou,která chce být za každou cenu odtamtud pryč...chápu vás obě.Ale teď s chladnou hlavou bych si připravila reklamaci, zašla tam sama s fotkou dcery ( už bych jí tam netahala), nechala si zavolat obě kadeřnice- po pár dnech to nezapřou a sepsala reklamaci, nechala si zavolat šéfovou popř. kdo ji zastupuje...a navrhla řešení- tj. vlasy napravit na jejich účet ale jinou kadeřnicí,nebo vrátit peníze a na tu dotyčnou bych podala stížnost . Ať si šéfová dá pozor na svůj personál- jednak zkušenosti ale i chování. Držím palce a dejte vědět, jak jste dopadly
|
peps |
|
(8.7.2015 20:28:54) Mickey, já pořád pěním. Paradoxně mě možná víc dostalo chování té blbky než její neschopnost. Každému se někdy něco nepovede, ale pak je důležité, jak se k tomu postaví. Ona mě chvílema ignorovala. Rozhovor vypadal asi takto: Já- vždyť to má celé oranžové Ona- ticho Já- nezlobte se, ale my jsme vám výslovně říkaly, že chceme studenou blond Ona k dceři - ale tobě se to líbí, ne? Dcera slzy v očích, mlčí Já- určitě se jí to nelíbí, chtěla být blondýna a je oranžová a ještě dvoubarevná Ona- to se vám zdá, je tady blbé světlo Já - je tady normální světlo. Svoje vlasy taky nevidím jako oranžové Atd atd
Dcera chce, abych jí to spravila barvou z drogerie, což samozřejmě neudělám, nejsem blázen. Když jsem si ji chtéla dneska vyfotit, že to budu reklamovat, bránila se, že že sebe nikde nebude dělat kašpara a že to mám nechat být. Tak váhám.
|
propiska |
|
(9.7.2015 6:30:35) CHápu,tohle chování by mě vytáčelo hodně dlouho...tak jen podat stížnost na kadeřnici a jít za šéfovou??? nechat dceru být, promluvit si s vedením a když to nepůjde tak poslat stížnost naústředí?? dceři to nepomůže,ale tobě se uleví. Stěžovala jsem si už 2x na popeláře-taky starosta na vsi nechápal,ale když opakovaně ingorujou plnou popelnici, projedou okolo ní a další svoz je až za 14dní....
|
|
|
|
|
|
holka anonymka |
|
(8.7.2015 7:54:33) má býv. kadeřnice (o vlasy se teď starám sama) jednu svou zákaznici poslala domů, že jí vlasy neobarví, protože zesvětlit barvu, kterou už na hlavě má prý nejde a výsledek by byl zelený. Kadeřnice se vás měla zeptat, co má dcera už na hlavě, a případně barvení či zesvětlování odmítnout. Pokud to ale provedla (a jako odborník teď zodpovídá za to, že to provést tedy lze), tak pak máte nárok na opravu (pokud je to možné), nebo na nějakou dohodnutou slevu, a případně bych zkusila i zanedlouho slevu na další, opravné zesvětlování.
|
|
anemon |
|
(8.7.2015 10:14:43) Správný postup reklamace neznám, jen radu, kup jí fialový šampon, Shauma na šedé proti žlutým odleskům stačí, pokud jsi movitější, kup v kadeřnictví Loreál profi fialový šampon, nekupuju v DM ani Garnier, ty jsou slabé. Já měla roky barvené vlasy tmavě hnědou, teď mám blond a ten šampon mám vyzkoušený.
|
peps |
|
(8.7.2015 20:17:46) Fialové šampony znám, už dvacet let mám melírované vlasy, takže používám. Ten z DM mi přijde slabý, Loreal je dobrý, ale strašně vysušuje, a to bych teď měla u dcery strach. Pak mám ještě jeden dobrý a šetrnější, tak ten asi o víkendu zkusím.
|
|
|
Marta | •
|
(8.7.2015 10:19:51) V těchto případech se mi osvědčilo požadovat kontakt na nadřízeného. Funguje to na 100%.
|
|
|