Klicek |
|
(12.3.2015 11:43:16) Dobrý den, jdu pro radu. Moje bývalá banka, ze které jsem po dlouhodobé nespokojenosti odešla a ze které jsem si převedla účty, půjčky, prostě vše, mi stále zasílala poštou reklamní letáčky s nabídkami jejich produktů.
Toto pondělí jsem volala na jejich linku, kde jsem v nahrávaném hovoru jasně požádala, aby mi již nezasílali žádné reklamní zprávy, což si tam zaznamenali. Přesto jsem právě obdržela reklamní SMS a jsem naštvaná na ultimum.
Mám chuť nahlásit to někam - ale kam? Obchodní inspekce? Úřad pro ochranu osobních údajů? Jak navíc doložit tel. hovor, jehož záznam nemám?
|
Epepe |
|
(12.3.2015 11:49:43) ÚOOÚ, jednoznačně.
|
Klicek |
|
(12.3.2015 11:50:36) to je co za instituci? není to překlep? ÚOOÚ?
|
Klicek |
|
(12.3.2015 11:51:10) Pardon, jsem asi slepá. Viděla jsem tam jiné písmeno
|
Epepe |
|
(12.3.2015 12:03:12) Klicek, já jsem se překlepla a vzápětí opravila, promiň za mystifikaci.
|
|
|
|
Klicek |
|
(12.3.2015 11:52:02) Horká Zorko, ale jak jim zdokumentovat situaci? Letáček, který přišel poštou, jsem už vyhodila, a záznam o hovoru bance nemám. Mohu si nahrávku od banky vyžádat?
|
Monika |
|
(12.3.2015 11:54:22) Než ztrácet čas s nějaký vyžádáváním (stejně nic nepošlou), tak jim prostě ten svůj zákaz napiš písemně (třeba doporučeně).
|
|
Epepe |
|
(12.3.2015 12:05:31) Já bych napsala do banky (předpokládám, že ČS, o ní jsem to slyšela už z více zdrojů), že se obracím na ÚOOÚ a zároveň bych napsala stížnost na úřad - oni si to už prověří samy. A předpokládám, že těch stížností na spořitelnu tam mají už stovky. Mohla by z toho být mastná pokutka.
|
Klicek |
|
(12.3.2015 13:23:02) Abych nešpinila spořku... tohle byla GE. Jinak díky za tip.
|
Jana, Terezka 5/03, Miška 1/06 |
|
(12.3.2015 14:34:04) písemně nebo na pobočce odvolat souhlas s marketingem (na všechny druhy kanálů, takže telefon, mail i klasicky poštou), funguje to stoprocentně
|
|
|
|
|
|
Rodinová |
|
(12.3.2015 12:04:28) jednoznacne financni arbitr
http://www.finarbitr.cz/cs/
|
|
|