Minie1 |
|
(25.11.2012 14:24:20) byla bych ráda, kdyby se při přispívání do diskuse alespoň pořádně četlo zadání
nechci waldorfku, protože si snad myslím, že je prioritně určena pro děti s dys, zvažuji ji proto, že jako jediná podle obsazenosti při zápisech má třídy po cca 15-20 dětech. Všechny ostatní zdejší základky mají ve třídě třicet a víc dětí, což si nemyslím, že je na nějaký moc individuální přístup prostor.
Jinak klid, mám zkušenosti s waldorfskou školkou, takže není třeba vysvětlovat základní principy waldorfu od začátku, jedná se mi výlučně o typ, jak se waldorfské školy případně staví k těmto problémům, jestli vstřícněji nebo v zásadě jako klasické základky, Nebo hůře než klasické základky.
|
Alena | •
|
(25.11.2012 15:20:35) Podle me to bude zalezet na osobe ucitele, ve waldorfu ma vetsi vliv nez normalne. Cili jak jsem pochopila v nekterych tridach to problem neni nekde byt muze. Jazyku bych se nebala, maji sice od prvni tridy Aj i Nj, ale jak nemaji ucebnice, postup je pomerne pomaly (zkusenost u deti kamaradky, nic moc vysledky, jedou zpameti basnicky kterym moc nerozumeji).Waldorf mi pripada v tomhle pripade dobry vyber proto, jak je nesoutezivy, neresi neustale znamky atd, cili dokaze deti hur znechutit.
|
|
ALL |
|
(27.11.2012 22:18:27) "pevný řád, jasná pravidla, čitelné pokyny" - přestava, že to na wš neexistuje, je podle mne omyl. Jako vždy ale samozřejmě záleží na lidech...
|
|
|