Jestli v kolektivu MŠ nemá dcerka potíže, tak je asi sociálně zralá, učitelky v MŠ myslím umí docela dobře vhodnost školy odhadnout. Jestli dcerka má o učení zájem - snaživá, šikovná - trochu počítá a nějaká písmenka umí - bála bych se v případě odkladu, že už jí MŠ bude "malá".
Můj syn má také onu poruchu oko-ruka, neumí přesně překreslit-přepsat co je třeba na tabuli - nejdřív věc uloží do hlavy a pak jí podle svého znovu vytvoří na papír, což vede k drobným chybám, lépe řečeno odchylkám od předlohy. Má s tím potíže při hře na klavír - už čtyři roky hraje vše zpaměti, protože noty přímo na klávesy prostě nepřenese, ale ve škole problémy s tímto nejsou. Učitelka má pochopení pro jeho poněkud originální písemný projev. Pokud dcerka má pouze tuto "nedostatečnost", do odkladu bych nešla.
Předchozí