Přidat odpověď
A vlastně proč to nespojit, já jsem měla propojenou literaturu, dějepis a dějiny umění na střední a přišlo mi to fajn, vše a sebe navazovalo, vysvětlilo souvislosti, přišlo mi to logické, lépe se to pamatovalo, různě se skákalo z předmětu do předmětu.
Děti tráví ve škole hodně času, pro snížení počtu hodin bych byla všemi deseti, klidně spojit různé výchovy, zrušit jeden jazyk, osekat učivo, mě leží v žaludku hlavně čeština, kterou se postupně učím s dětma pořád dokola a přitom je jim k ničemu, třeba těch milion vedlejších vět.
A druhý jazyk samozřejmě také.
Spotřební koš mi přijde fajn, zdravé jídlo je fajn. Jo, děti to nebudou jíst, to nejedí ani teď, ale to přece není důvod cpát je hranolkama, když je tak hezky papají.
Se spojením škol a školek v obci souhlasím, tam není co řešit, ušetří se administrativa. Však kolem mě už je sloučené co jde a funguje to.
Předchozí