Přidat odpověď
Markéto, já to vidím stejně.
Pokud to není jen nešťastná formulace, pokyn "kompenzujte, co škola neposkytuje" od třídního učitele by mě spíše nadzvedla.
Jestli to bylo formulováno "rádi bychom s vaším dítětem odborně individuálně pracovali a vyšetření ppp nám v tom může pomocí", je to v pořádku.
Já mám nadané dítě už dospělé, takže se za ty roky mohlo ledacos změnit, ale ani "papír" z ppp, ani zařazení do speciální třídy pro nadané děti mu nic speciálního nepřineslo. Individualizace přístupu byla chabá, místy vyloženě nevhodně volená. Dítě si svou potřebu intelektuálních podnětů kompenzovalo ponejvíce samo, četbou a pestrým aktivním životem. Činí tak dodnes, výhodu má v tom, že studium mu neodčerpá veškerou kapacitu a stíhá paralelně mnoho aktivit.
Předchozí