Přidat odpověď
kat, ale to platí o všem... taky jako zákazník neposoudím na první dobrou, jak funguje uvnitř prodejna, knihovna nebo třeba autoservis... poznám to ale jako pravidelný zákazník a to podle toho, jak fungují dlouhodobě - kde to je špatné, tam se točí lidé, nemají zájem dělat cokoliv navíc, případná frustrace se projeví i v chování k zákazníkům...
takže co se tématu týče - ano, může být problém spojit mš a zš, pokud se stávající vedení nedokáže domluvit, někde je lepší pak třeba i úplně změnit statutára a vypsat třeba výběrko... určitě v tom hodně budou hrát roli konkrétní lidé, jejich kariéry, pracovní životy, třeba i uražená ješitnost, ale to přece nemůže být rozhodující kritérium... podstatné je, že pak škole bude třeba stačit polovina administrativních pracovníků, dostanou lepší podmínky v nákupech (větší subjekt, vyšší slevy), mají možnost skloubit potřeby obou škol...
Předchozí