Přidat odpověď
Vrrtaku, píšeš, že ředitel neřeší, ačkoli musí vidět, vědět, co se děje.
Snažím se ti nějak "nasvítit" skutečnost, že ředitel nemá co řešit. Vidí toto:
Žáci jsou (aspoň část) šikovní na praxi a dobří v odborných předmětech, ale matiku a češtinu (a spol.) flákají.
Co má řešit? A proč?
Pokud mu rodiče nedají dostatečné důvody - náhled, že žáci se u těch učitelek snaží, umí 50 %, a přesto mají 4 a 5, a že ty učitelky se k nim chovají špatně, nespravedlivě, atd... tak on to NEVÍ, respektive může se tvářit, že to nevidí. Protože to, co řekla třídní vám na schůzkách, je naprosto v pořádku. Pokud říká to samé na radě, tak je tam (pro ředitele) také všechno v pořádku.
Předchozí