Přidat odpověď
Nathali bude záležet jaký přístup k nim mají učitelé- jestli je mají snahu dotáhnout k maturitě nebo naopak, jak mu sednou vyučující- myslím styl vysvětlování, jak mu sednou předměty a taky jakou bude mít sám motivaci a snahu zamakat.
Já na učňáku, vše levou zadní, proti makačce na základce toto byla pohoda ,nástavba- s mým oborem šla jen jedna možnost a to podnikání v oboru, základní předměty jsem zvládala, narazila jsem ve dvou technických předmětech , kde to navíc učitelé vysvětlovali stylem jste z podobného oboru tak to přece znáte, takže jsem po roce odešla. Navíc tam bylo uvítání od všech vyučující- no vás tady je, to brzy nebude, to zredukujeme- začínalo nás 34, do druháku jich šlo už jen 20 a maturitu získalo 7 lidí. A taky jsme měli 14-ti denní cykly kdy bylo 8 dní školy a dva dny praxe, protože podmínkou bylo i získat zároveň druhý výuční list, takže moc času na vysvětlování učiva nebylo. Kamarádky syn zkoušel nástavbu před 5 lety, ale nebavilo ho to chtěl už jít pracovat a ne se učit, tak to vzdal, ale tam podporu od učitelů měli velkou.
Každopádně přeji hodně štěstí ať to výjde
Předchozí