A samozřejmě jsme měli rok odklad a pak nás škola, co nám odklad dala nepřijala. Že to konzultovali s psychology a že by tam tak silně ADHD dítě nevzali.
Nějak jsme to tušili předem - žena měla dokonce sen, ve kterém viděla muže jako učitele syna na 1. stupni a takové slovo, že máme být prozíraví. A na té škole kam jsme směřovali učitel nebyl.
A "náhodou" jsme našli tu druhou katolickou ZŠ v Praze. Byli jsme za paní ředitelkou a vyložili karty na stůl, ukázali papíry ze SPC atd. Ona hodně váhala, ale řekla, že máme přijít na zápis, že to nechá na panu učiteli.
Den před zápisem dostal syn spálovou angínu. Volali jsme ředitelce, co máme dělat, ta nám řekla, že musíme stejně přijet, že ho máme trochu izolovat od ostatních dětí. Že jinak by prostě rozhodla bez nás. Syn byl díky tomu trochu klidnější
. A třídní se rozhodl, že to s ním zkusí, že ho téma výuky dětí s poruchami učení a chování zajímá.
Po čase synovi prozradil se smíchem, že mu pomohl vyhrát na řediteli té druhé školy pivo, že se znali a vsadil se, že syna zvládne dovést do 5. třídy.
Naštěstí mu během první třídy vyměnili "vitamíny pro mozek" za ritalin, což hodně pomohlo.