Přidat odpověď
podle mě by se neměly řešit odklady, ale celé školství, které je naprosto šílené - velmi hromadné, zprůměrované na průměrné dítě (které neexistuje, tj. nikomu to nevyhovuje), masová velkovýroba neberoucí ohled na jednotlivce - proto se rodiče snaží najít nějakou díru v systému, jak to trochu uzpůsobit dítěti.
Já bych si představovala malé školy, systém typu malotřídky, kde dítě chodí dva tři roky do nějakého "stupně" vzdělávání a posuzuje se až ten výstup za dva tři čtyři roky - nikoliv to, jestli se písmenko A naučilo přesně druhý týden v říjnu v první třídě, ale to, jestli na konci třetí třídy číst umí... aby tam byla volnost na to, že někdo se někdo se naučí číst v pěti letech, někdo v šesti a půl a někdo až v sedmi letech a třech měsících... tohle se ale nedá provozovat ve třídě o pětatřiceti dětech...
Předchozí