Přidat odpověď
Blanče, tohle mám stejně - já tedy při poslechu text vnímám, ale pokud se nejedná např. o beletrii (kde si může slyšené třeba vizualizovat), ale mám si z obsahu něco pamatovat nebo získat potřebné informace (viz. to školení), tak si musím alespoň zapisovat, třeba jen stručné poznámky - myslím ale tedy právě, že problém je hlavně v soustředěnosti a potom typu paměti - já si o moc líp pamatuju, co jsem četla (případně ještě napsala), než co jenom slyším. Můj syn třeba naopak si strašně moc pamatuju z toho, co slyší. Když je ve škole a dává pozor na výklad, pamatuje si z toho strašně moc. Když chybí a má se to samé naučit z učebnice nebo zápisků spolužáků, je z toho nešťastný, že je to náročné ... A on taky právě vůbec nečte knihy (moc dlouhé, otravné, nezajímavé), ale pouští si podcasty a pod. A má z toho hodně široký všeobecný rozhled, který jsem já získala čtením ...
Předchozí