Přidat odpověď
Delete, čoveče, myslím, že u tebe to původní pracoviště byl asi fakt masakr. A to prostě umožňuje určitým lidem výrazně prospívat, ač by měli jít od válu. Upřímně řečeno, určité takové procento je napříč všemi obory.
Osobně si myslím, že základní průšvih je mj v tom, že se hodně klade důraz na takové věci jako klid v hodině, zvládání nezvladatelných dětí, dětí s diagnozou, ale bez papírů atd. Přičemž "poraď si učiteli, jak jen chceš". Druhá věc, že pokud chce člověk dělat věci alespoň průměrně kvalitně, v mnoha věcech ho to fakt stojí velikou snahu, je na to leckdy sám, kolikrát si s něčím hraje a vymýšlí, a děti to smetou ze stolu. Nikdo to neocení. A člověk může hrozně rychle získat dojem, že to nemá cenu. Takže mezi pár blbců a lenochů od přírody přibude během let těch pár, kteří to vzdali, kteří už si ani neuvědomují, kam klesli.
S těmi pošahanými osobnostmi, jak psala Knedli. Myslím, že část učitelů je praštěná, nikoliv však zlá. Jen prostě prdlá nějkým způsobem. Část lidí by měla jít do blázince či rovnou možná za mříže. Ale s tím číslem cca 60% a více se neztotožňuji ani náhodou. Velmi zhruba si ale myslím, že cca 15% lidí ve školství by opravdu nemělo nikdy s dětmi pracovat.
Jak tu někdo psal, že nejde dostat ty nadšené odborníky učitele do praxe atd. Tak je dobré uvědomit si, že většina učitelů by měla být v pásmu toho průměru. Normální, zodpovědný, snažící se učitel, v dobrém a poctivém průměru. Těch super pedagogů logicky bude vždycky málo. Většina učitelů bude v něčem dobrá, někde skvělá, a něco bude blbý. Prostě lidi.
Předchozí