Přidat odpověď
Tak oni mají nějaké přezkoušení, takže nemůžou určitou látku vyloženě nedělat.
Jedno mé dítě chodí do trochu alternativnější školy a je znát, že když vytváří celoroční projekt, něco sám vymýšlí nebo vytváří, úplně se do toho zabere a má pak excelentní výsledky a nadšeně v 6 vstává do školy. Stejně tak všechny studentské rady a dobrovolné projekty, tam nesmí nikdy chybět. Zato německá slovesa, dělení mnohočlenu a další povinné věci - na to kašle.
Vidím propastný rozdíl u druhého dítěte v klasickém masokombinátu - jednou dělal referát na oblíbenou kapelu, 1x ročně napíše sloh a to je vrchol svobody a kreativity.
Osobně mi ve škole bylo dost líto, že se tam nemůžu věnovat tomu, co mě zajímá. Jen volitelný seminář z dějepisu na gymplu byl takový kreativnější. A už vůbec to, že se třeba chci hlásit na restaurátorství, potřebuju vylepšit chemii, hodně kreslit a znát dějiny umění, že bych na to vůbec neměla prostor, na moje obory jsem se musela připravovat úplně mimo a sama, prostě člověk se učí na maturitu a paralelně něco jiného na přijímačky.
Předchozí