V pohodě
Mládě mělo uzavírku klasifikace minulý pátek a den předtím, ve čtvrtek, psali už test na druhé pololetí
.
Nemá s tím žádný problém, je zvyklý ze základky, tam bylo testíků
...jejej
...třeba i několik za den, klidně i několik velkých pololetek za den + k tomu pár menších...takže sem tam nějaký ten testíček na gymplu ho teď absolutně nerozhází. Učí se minimálně, předměty, které ho baví, mu jdou samy nebo žije stále ještě - už druhý rok - ze znalostí ze základky, předměty, které ho nebaví, tak tam razí názor, že: "život je moc krátký na to abych se nějak příliš zabýval...(dosaďte jakýkoliv neoblíbený předmět)", známky má vpodstatě stejné, jako míval na základce... Rozdíl je jen ten, že na té základce bylo takové kvantum známek, že když se něco nepovedlo, tak to vůbec nevadilo a výslednou známku to neovlivnilo a nemusel si nijak dávat pozor, zda-li se ještě něco nepovede dalšího v tom předmětu, tady je známek podstatně méně, takže když něco po..., tak už to vliv má, ale jak říkám nakonec to zatím vždycky vytáhnul na fajn známku.