kat, já nijak nerozporuju, že třeba tesco se svým přístupem dělá ze zákazníků voly... jejich "sleva" je reálná cena, což je pro mne důvod tam nechodit (apku mám)...
jen říkám, že trvat na tom, že slevová kartička je nároková věc, je nesmysl...
když to vezmu do důsledku, tak si představ prodejny v místech, kde lišky dávají dobrou noc a kde se už nevyplatilo nějaký obchod mít - tam zavedli samoobslužné prodejny bez personálu, kde si otevřeš dveře platební kartou, nakoupíš si, naklikáš na samopokladně a zaplatíš kartou... t.j. bez platební karty se tam ani nedostaneš a nekoupíš si ani rohlík - je to diskriminační?
nebo je to cesta jak nabídnout nákup alespoň nějakým způsobem bez nutnosti dojíždění? a má se taková prodejna zrušit, protože není fér vůči lidem bez platební karty?
a stejně tak může klidně existovat věrnostní systém jen prostřednictvím virtuálu, dostupný pouze těm, kdo k němu mohou přistoupit... a opravdu není nutné se tvářit, že bez lidl aplikace senior zahyne hlady... ten problém fakt není v aplikaci a rádoby slevě...