Přidat odpověď
K samoobslužným pokladnám chodím jen v případě, že mám jasně definované zboží v malém počtu, tak do 5 ks maximálně. Chodívala jsem si kupovat třeba časopisy, už to nedělám, raději je vezmu v tabáku, protože nehodlám pokaždé volat obsluhu (Kaufland). Když toho mám víc nebo předpokládám "složitější operace", vždycky jdu na pokladnu, kde sedí lidská obsluha.
Prodavačky jsou tlačeny shora všemožnými ptákovinami, což není jejich chyba, takže jejich "máte aplikaci" místo "dobrý den" beru s rezervou, stejně tak jako neskáču na překotné tempo odbavení. V klidu si všechno nandám do vozíku nebo tašky a pak teprve platím. Absence větších odkádacích ploch za pokladnami je samozřejmě záměr, takže pokud je přede mou například starší osoba, nehnu se, dokud si v klidu nákup neuloží a neodejde. Taky budu jednou stará.
Velké rodinné nákupy dělá manžel v Globusu, ten je spokojený s tím jejich skenerem.
Předchozí