Přidat odpověď
já nemůžu psát konkrétní číslo, protože ho samozřejmě nemůžu znát, ale je jich HODNĚ, což neznamená všichni, ale taky to není zanedbatelný množství
samozřejmě nebudu dělat anketu mezi rodiči, ani mezi zaměstnanci školy, co se týká pomoci s přihláškama, je to moje věc, žádný jiný učitel ani nikdo jiný s tím nic nedělá a dělat nebude
Kolik lidí bude potřebovat pomoct teď skutečně nevím, ještě se s tím nezačalo, někdo přijde možná už v pondělí, někdo třeba později, někdo bude stačit vytisknout to, někdo to pak bude chtít vyplnit, někdo něco ofotit, někdo třeba něco najít, to přece není měřitelný
kdo bude potřebovat pomoc, má na to přesně osm školních dní, to není moc
když napíšu, že tam lidi nemají vš vzdělání, to jsem pak upřesnila, že mají tak tři rodiče ze třídy, je to snad množství, který něco ovlivní? je to zanedbatelný množství, takže je jich hodně, přesto to nejsou všichni, samozřejmě
když napíšu, že tam máme i lidi, co neumí ani odpovědět na SMS, taky to podle vás znamená, že to neumí všichni?
od kdy je potřeba psát konkrétní čísla, aby se dal pochopit smysl? myslím, že to vyjde z kontextu, ale tady je pro mnohé jednodušší vzít si jen něco. Nejen tady, to je obecný jev, možná je to jednodušší.
nikde jsem nepsala, že by se něco týkalo úplně všech
Předchozí