Přidat odpověď
Bourko,asi je zbytecne se nad tim rozcilovat, ten clanek jsem proletla, pak jsem si dalsi tvorbu p.Kortyaka vyhledala a "nevychovanost" je jen jednou z rady jeho perel. Je to vyznavac drilu, je zjevne, ze ruznorodým prístupum k vyuce nerozumi (alternativa je "propaganda" a inkluze "ideologicky koncept"), ale grafomansky plni ruzne platky svymi moudry (zminovany clanek tam vlozil sam, tezko rict, zda ho videl nekdo z redakce ). V clanku se take dozvis, ze filmove dokumenty o skolach, ktere zvladaji inkluzi lze prirovnat k nackovskemu propagacnimu videu z Terezina (protoze nic takoveho prece neni mozne). Mne je uprimne lito tech deti, ktere se mu dostaly do sparu.
Odbornost jeho clanku je vysoka:
"Druhou příčinou propadu školství bylo zavedení inkluze. Ta má za následek zpomalení výuky slabými či nevychovanými žáky, snížení bezpečnosti na školách a nerovnost v přístupu k dětem. Některé děti musí dodržovat pravidla, jiné ne. Postižené děti zároveň přišly o odbornou péči, „odborníkem“ se stal kdokoliv, kdo absolvoval kurz v neziskovce."
"Pan Zeman a jiní aktivisté opakovaně tvrdí, že děti z chudších poměrů mají horší přístup ke vzdělání. To je lež. Přístup ke vzdělání mají všechny děti stejný. Každé dítě má tzv. spádovou školu, která ho musí přijmout. V čem tedy spočívá nedostupnost vzdělání? V tom, že někdo do školy nepřijde? Máme snad žáky do školy nosit? Jaký význam přikládají vzdělání rodiče, je nepodstatné, školní docházka je povinná."
... je to proste odbornik. :)
Předchozí