My jedeme podle učebnic a pracovních sešitů, v testech je přesně to. Do třídnice zapíšu téma, poznámky by si měli psát, nechávám je ale také si udělat foto tabule. V poznámkách je výcuc, kdo otevře učebnici, má to jen trochu rozšířené, v "mých" předmětech jsou totiž v učebnici i krátká závěrečná shrnutí, kde je vše podstatné. Jenže oni si často domů ani ty učebnice a sešity neberou, to je pak těžké. Praclisty navíc jsou hlavně k procvičení před testem a beru je z online zdrojů, je to tak 10-20 % času. Umožňuju opakovat test - s novým zadáním, samozřejmě, ale obvykle smažu původní známku (výjimkou jsou chroničtí rušiči, co celé dny nic kromě narušování, mluvení, chození nedělají, nemají sešit, nic si nepíšou...ty předem upozorňuji, že náhradní test se SMAZÁNÍM předchozí známky není nárokový. Zejména pokud trvale nedávají pozor = asi to tedy umí. Těm dávám i individuální malé písemné zkoušení, když to přesáhne mez (žvaní a nejsou tiše ani po několika varováních, že budou zkoušeni).
V žádné ze škol kam naše děti chodí, nikdo poznámky ani zápisky neposkytoval, leda spolužáci.