Přidat odpověď
já jsem čím dál víc přesvědčená o tom, že by bylo mnohem lepší učivo matiky od poloviny 5. třídy do konce 7. třídy rozložit do 6-8, v té 5. se věnovat opakování a hlavně logice, umět číst zadání, rozumět slovním úlohám, až do 8. opakovat zlomky, logiku, slovní úlohy, procenta, v geometrii zase logický myšlení
a v devítce rozdělit třídu na ty, kteří dál budou procvičovat a na ty, kdo potřebují umět víc a s těmi dělat rovnou přípravu k přijímačkám, protože teď stejně devítka nemá tušení, co je to největší společný dělitel, objem kvádru je pro ně úplná novinka, neumí rýsovat, procenta taky nic...
přebrala jsem třídu po kolegovi, ale loni s mou třídou to bylo podobný, akorát že s těmi jsem opakovala už na konci 8., aby to v 9. bylo jednodušší,
Předchozí