Federiko a další, co píšete, že vaši deváťáci nemají probránu látku, která je v přijímačkách - mohu poprosit, o jaké okruhy se konkrétně jedná?
Mám za to, že v přijímačkách (matika) je většina úloh na aplikaci, použití znalostí (což dává smysl, protože schopnost aplikovat vypovídá o studijních předpokladech víc než rutinní počítání "podle kopyta") a proto se v testech pracuje hlavně se základy z 6.-8. třídy (rovnice, procenta, obvody a obsahy...), které jsou usazené a děti na nich můžou stavět a aplikovat je.
Proto by mě zajímalo, co z tohoto se někde probírá až v devítce (nerýpu, opravdu mě to zajímá).
Jestli je to pocit dítěte (které to jen zapomnělo a rychle to opráší) nebo reálný stav přiznaný učitelem...
Skluzem kvůli kovidu snad nemůže nikdo argumentovat, vždyť běží už dva roky normální výuka