Přidat odpověď
Yuki, já mám tu čest být často "obětí" telefonujících řidičů v tom smyslu, že jsem na druhé straně "drátu". Zjistit v autě nebo těsně před rozjezdem, že mi zrovna právník napsal e-mail a dojít k závěru, že nejlíp ho vyřídím tím, že aniž bych ho pořádně přečetl, tak právníkovi zavolám po cestě z auta a nějak to s ním domluvím, to je poměrně oblíbený postup mnoha našich klientů. Moje noční můra je, že zažiju někdy dopravní nehodu v přímém přenosu. Ale i bez toho je to pěkná otrava právě proto, že ten klient se nemůže na hovor se mnou tak úplně soustředit, případně dochází k přerušování signálu a většinou nic nevyřešíme, protože on musí stejně dohledat podklady a promyslet to, co já jsem potřebovala vědět nebo naopak to, co jsem jim vlastně sdělila, aby se zeptali na nejasnosti ... Ale často bohužel pro mě jsem nucena s nimi absolvovat dlouhý psychologický hovor na téma, jaká je ta protistrana ošklivá, jaký máme špatný právní řád nebo co je to za stát, když se nedomůžou svého práva atd ... Protože oni mají při řízení fůru času na plkání, které nic neřeší ...
Předchozí