Nemá prosím někdo zkušenost s reklamací bot z oficiálních stránek Nike.com?
11.6. jsem synovi objednala vytoužené boty Nike Air Force. Za mě naprostá zbytečnost, ale syn je v pubertě a teď je to nejspíš móda. Mluvil o nich přes rok a nakonec si na ně našetřil. Po objednávce mi nepřišly žádné informace do e-mailu. Čekala jsem, co se bude dít. 14.6. byly boty doručeny. V krabici byl pouze štítek pro zpětné odeslání. Faktura ani nic dalšího u nich nebylo.
Uběhl asi měsíc, kdy jsem rovnala v chodbě boty a zjistila v jakém jsou boty aktuálně stavu. Upřímně v takovém stavu jsem snad boty ještě neviděla. Oloupané, popraskané, rozsypané za patou (velikost sedí, syn si tkaničky rozvazuje) a obě podrážky prošláplé (syn je hubený). Syn je čistil pouze ručně (jemným kartáčkem na obuv, hadříkem nebo vlh. ubrousky). Sledoval videa na internetu s radami, jak se o tyto boty starat. Ten měsíc je, ale nosil denně a bydlíme na vesnici.
Přesto si myslím, že boty za takové peníze by měly vydržet.
Chtěla jsem boty odeslat na reklamaci, ale vypadá to, že k tomu asi nedojde. Fakturu tedy nemám. Mám ofocený objednávkový souhrn s číslem objednávky, potvrzením platby, ... Na jejich stránkách je uvedeno, že pokud dojde k poškození po více než 30 dnech, musím je nejprve kontaktovat. Uvedena mají telefonní čísla s komunikací pouze v angličtině. E-mail uveden není.
Objednávala jsem bez registrace.