Přidat odpověď
L+2m,
pokud zemědělec o korunu zdraží jabka a zákazníci mu odejdou do supermarketu, tak něco dělá blbě. Nedává zákazníkům žádnou jinou přidanou hodnotu, než že jsou jabka o kačku levnější... a to je prostě málo. Když osloví správnou cílovku (a je dost lidí, co za DOMÁCÍ jabka rádi zaplatí mnohem víc než v marketu) a poskytne zákazníkům přidanou hodnotu (např. když prodávající není kyselá prdel, ale se zákazníky příjemně jedná, poradí, informuje, dá na výběr z odrůd, doporučí recepty...), může ty jabka prodat i za 30. Ano, jiným lidem, než těm, co koukaj na jednu kačku a kvůli koruně jsou ochotní odejít koupit jinam...
Drobný podnikatel prostě dražší být musí, jinak to ekonomicky nedává smysl. Nemůže supermarketům konkurovat cenou, musí konkurovat jinými pozitivy.
Předchozí