Přidat odpověď
Yuki..děkuju za uvedení do reality, zřejmě máš víc zkušeností než já, prostě se zeptám rovnou tebe, jak to z těch ppp dostat, protože ani já, ani ředitelka nejsme schopný pro některý děti vydolovat AP ani na celý vyučování, odmítají je dávat na výchovy
tak mi někdy můžeš napsat, jak to řešit
tak můžeš klidně i víc útočně, už jsem si zvykla že cokoliv napíšu tě vytáčí, protože to přece tak být nemůže. Nechápu to, já si ráda počtu jak je to jinde a ani by mě nenapadlo to zpochybňovat, pro mě je třeba scifi ve škole vrátnice, nikde jsem ji na ZŠ nezažila, ale nenapsala bych že si dotyčný vymýšlí když tvrdí že u nich na ZŠ je vrátnice s vrátnou, stejně tak jak někde nesmí rodič do školy vstoupit, u nás se to zavedlo až při kovidu a taky mi to do té doby přišlo divné ,že ani s prvňákem nemůže rodič ke skříňce,ale nikdy bych netvrdila že je to přece nesmysl-mmch skříňky-u nás má od první třídy každý svoji, u syna ve škole má první stupeň klecové šatny a až druhý stupeň má skříňky,ale pro nedostatek místa je jedna skříňka pro dva-to bylo taky překvapení , no a škola kam jsme se byli podívat v době kdy jsme zvažovali kam ho dát, měla klecové šatny pro všechny, takže když by jsme tu psali lidi z těchto tří škol,tak každý to uvidíme jinak co je norma.
K PPP, u nás je 15 AP na 33 tříd, u syna je jich 5 na 24 tříd, takže u nás ve škole je jich výrazně více, spadáme pod jednu PPP, tedy synova škola pod hlavní ,naše škola pod její pobočku , sny si teď prý může vybrat kam chce na vyšetření,protože bydliště spadá pod pobočku ,školou pod hlavní, ale doporučují kvůli škole hlavní.
Jak se to dělá nevím, nám ji odmítli kvůli tomu, že škola nechtěla, jsou učitelky co do třídy AP nechtějí, a naopak ty co udělají maximum pro to aby ji do třídy dostaly-vysvětlí rodičům proč a čím by byla AP přínosem pro jejich dítě, aktivně spolupracují s PPP, ale co říkají konkrétně pochopitelně nevím.Synův spolužák dostal přes PPP ve 4. třídě AP na ADHD,a dyslexii, ale hlavně na to, že spolužáky škrtil kdykoliv ho něčím vytočili,což u ADHD dětí není nic těžkého a škola potřebovala zajistit bezpečnost o přestávkách + dohled v hodinách, první roky s nimi byla i v družině, až byl starší tak už jen na určitou část výuky.Na online výuce byla připojená celé vyučování a dle potřeby a povelu učitelky se přepínala bokem a pracovala se svými dvěma žáky zvlášť.Toho druhého dostala až v 6. třídě, kdy si to rodiče vyřídili v SPC
Na výchovy nevím, dokud tam syn byl tak byla s nimi i tam,nechodila jen na tělocvik, jsou AP co chodí i do tělocviku, a některé zase ne, je to různé i dle problému dítěte.
Dle mě to celé záleží na PPP a jejich přístupu a taky na škole.Třeba taky když byly moje děti ve školce neexistovala tam AP nebo chůva, dnes už tam jsou běžně, dřív jsme měli taky méně AP ve škole, dnes je jich víc. Víc ti k tomu asi vysvětlit nedokážu
Předchozí