" Knedli přeci nepíše o vzdělávání, které mají na starost učitelky (a které zcela jistě i u Knedli v MŠ probíhá), ale hlavně o svojí práci, respektive v jejím podání spíše "hraní si s dětmi", a to v době, kdy učitelky zrovna neučí."
babi, trefila (a pochopila) si to - ako vždy.
Moje kolegyne sú výborné. Dokonca i tá mladšia (23), ta je pedagogický talent.
Písala som o tom, že ako AP mám tú výhodu, že nemusím byť toľko v pozore (jasné, jedným - niekedy oboma očima hlídam to moje dítě).
Jasné, že oni stoja a dávajú pozor. A som rada, že to niekto robí, lebo mne, hyperaktivke, by sa fakt nechcelo vonku prestáť hodinu až dve.
Mám priestor a možnosti blbnúť s deťmi. O to by som z pozice učitelky z veľkej miery prišla.