Přidat odpověď
Koncept vozu YCC je dílem výhradně dámského kolektivu – osmi designérek a konstruktérek, které navrhly vůz podle specifických požadavků dámské klientely.
Na americkém trhu Volvo již dnes kupují z 55 % ženy a stále vyšší oblibě žen se tato značka těší také v Evropě. Důvodem není jen bezpečnost jako tradiční atribut značky Volvo, ale i promyšlená funkčnost a dokonalý vzhled. Koncept YCC (Your Concept Car), který budí zaslouženou pozornost na stánku Volvo v pavilonu G2, má uspokojit nejnáročnější ze všech zákaznických kategorií – nezávislé a aktivní ženy.
Jak zjistila společnost Volvo, zákaznice v luxusním segmentu chtějí totéž co muži, pokud se jedná o výkon, prestiž a styl, ale kromě toho požadují také inteligentně řešené odkládací prostory, snadné vystupování a nastupování, dobrý výhled, možnost úpravy interiéru dle individuálních požadavků, minimální údržbu a snadné parkování.
To všechno zohlednil tým tvůrkyň konceptu YCC. Například prostor mezi předními sedadly je využit pro ukládání kabelky, mobilu a různých drobností, zatímco řazení se nachází u volantu a parkovací brzda je elektronická a integrovaná. Zadní sedadla jsou řešena jako sklopná, takže prostor pod nimi lze snadno využít pro přepravu zavazadel. Křídlové dveře s velkým úhlem rozevření usnadňují nastupování i vystupování a navíc poskytují větší výhled do strany přes rameno.
Předchozí