Přidat odpověď
Na oboru co jsem vystudovala já je hodně lidí z různých sš, protože se na to člověk prostě musí připravit sám a být silně motivován. Takže jsem gympl půlku předmětů neřešila a dřela jsem bokem.
Ale kamarádka ze sš pedagogické naříkala, že tam byla aj nanic, takže pak neměly šanci dostat se na vš pedagogickou kvůli aj, ikdyž měly praxi. Tak hromadně odjížděly dělat au-pair. Tuhle neprovázanost s vš nepochopím.
Totéž strašná historka z nejmenovaného oboru na fildě, kde sš chudáka opakovaně nevzali, i když byl skvělý - má jen učňák, nebude mít všeobecný přehled (vím to od někoho z komise, kdo byl přehlasován). Doufám, že tito senioři už tam nesedí.
já zas chci, aby se ty 4 roky dětemi dařilo se zlepšovat v tom, v čem potřebují a aby jim škola ukázala svět okolo. Různé semináře, volitelné akce. Aby to byly zajímavě strávené 4 roky. Opravdu nepotřebuji, aby jim někdo předčítal vš skripta (zkušenost známých z onlinu na jednom pražském gymplu).
Předchozí