Přidat odpověď
Dneska jsem kromě jiného (vizity, ambulanti...) 2 h pro pacienta, kterého jsme propouštěli, sháněla sanitu s kyslíkem 10l na vyšetření za 14 dní, obvolávala další kliniky, aby pacientovi poslali recept sms.,.. Nakonec mi tanto pacient řekl, že telefonní číslo přestalo fungovat, takže alších 10min tisku receptů + dovolávání kolegům..
V mezičase jsem obvolala další 2 pacienty, kteří nedošli na vyšetření, kam měli, a pracoviště si stěžovalo... všichni výmluvy, že to nepochopili, nevěděli, neměl je tam kdo odvézt, ztratili žádanku... sama jsem s nimi byla v kontaktu, tak tuším, co jim kdo řekl a dal.
Nakonec nekonečný rozhovor s mnoha příbuznými 95 letého pacienta z Alzheirmercentra (dlouhodobě nekounikující, ležící), kteří nechtěli pobrat, že když má teď zápal plic, tak může umřít.
To je popis dne doktora ve špitále, kdy nejméně polovinu dne tráví papírováním, zařizováním, vysvětlováním (nemyslím edukaci, informování o diagnoze, prognoze, dalším postupu, kam a s čím má dotyčný jít).
Opakovaně žádáme o technická a administrativní pracovníky. Nejsou.
Opakovaně o zjednodušení dokumetance, lepší počítačový program. Marně.
Absoluventi když to vidí, často jdou raději jinam...
Fakt se bojím budoucnosti.
Předchozí