Babi, většina tady je přesvědčená, že slohovka byla vysoce kreativní. A učitelka, co ji nedocení, je zapšklá a zasedlá. Ale nikdo tu slohovku nečetl. Slohovka je tu opěvována jako vysoce kreativní, vtipná, ventil spravedlivé frustrace... Taky to mohla být totální slátanina totálního prudiče. A ten "vtípek" mohla chlapci nasadit do hlavy klidně i matka, když doma řekl, že neví, co psát, že on, chudáček, nic neviděl (jen hlavu) a neslyšel, protože všichni celé představení hlučeli. "Tak popiš tu hlavu, Peťulko."
Mmch. mám nevidomou ségru a ta chodí do divadla. Přestože VŮBEC nevidí, dokáže si běžnou hru užít. Pantomima a balet ji teda neberou
Kreativita tohoto díla není nic jistého, byť se to tak na základě subjektivního popisu matky může jevit.