Přidat odpověď
Takhle to vypadá, že učitelka reaguje poněkud přemrštěně. Na druhou stranu je jistě dobré brát to, jak situaci popisuje dítko, trochu s rezervou. Neznáme kontext. Mně jako rodiče i jako učitelku by sloh asi pobavil, ale zároveň si umím představit, že pro učitelku to až tak zábavné být nemusí, pokud něco takového řeší pořád. Taky si myslím, že děti vychovávané v pocitu, že jsou ukrutně originální a geniální a ten, kdo to nedokáže ocenit, je blbec, to jednou mohou mít v životě hodně těžké. S tím, že ne každý si z nich sedne na zadek, se s velkou pravděpodobností budou setkávat opakovaně. Třeba z nich opravdu bude génius, který se ve světě prosadí. Ale třeba budou celý život narážet na "blbce", budou nešťastní a nebudou vědět, čím to je. Jedenáctileté dítě už není tak malé a může se učit "socializovat." Může být originální a své, ale zároveň se může učit, kdy a jak a taky proč své chování korigovat. Zkusila bych tedy vyslechnout učitelku a podívat se na to z její strany. A dítě bych třeba i pochválila za originalitu, ale taky s ním probrat, jestli mohlo udělat něco jinak a proč...
Předchozí