Tak já to nemám primárně jako přípravu na přijímačky, chodím k nim, protože oni chtějí, ale často se vracíme k tomu, co momentálně jedou ve škole. Jakou zvolili strategii v přípravě na přijímačky je čistě jejich věc.
Navíc třeba požadavek "nikdy test nedělali" mi přijde skoro nesplnitelný, často se s nějakou tou úlohou setkají i během běžné výuky. I já občas sedmákům po přijímačkách podstrčím úlohu z přijímaček, aniž jim řeknu, že je z přijímaček, jen jako rozcvičku k zamyšlení
.
V češtině nevím, ta mi přijde jednoduchá, strategii na ni bych asi těžko vymýšlela. V matematice třeba přijímačková geometrie je hrozně lehká, ale dost se liší od běžné výuky, takže beru úlohy z přijímaček, aby si zvykli. A zase nemám moc ráda ty přijímačkové sešity, protože tam bývají zrovna geometrické úlohy poměrně složité a děti pak stresují.