Přidat odpověď
Kat,
já myslím, že by se kandidáti na volené funkce měli inspirovat u Babiše v tom, jak se dělá marketing. Že ideály jsou lidu u zadku a na většinu funguje neustále omílaná, byť sebeblbější, reklama. Smířit se s tím, že ve volební kampani 21. století se voličům nenabízí vyšší princip mravní, ale Kostelecká uzenina.
Dokonce i vystupovat trochu jako trouba, mluvit jako hotentot a neumět kravské žaludky může být motivací k volbě, protože kandidáta přibližuje běžnému Lojzovi. Vždyť celá volba Zeman vs Drahoš byla o tom, že "my vám toho nóbl chytrolína překazíme, vy nafrněná kavárno".
Stavět kampaň na tom, že je někdo vzdělaný, kultivovaný a bezúhonný, je málo, protože je bohužel signifikantní část populace, která si to přeloží jako "nadutý a odtržený od reality".
Předchozí